بازار ترويج | بلاگ

بازار ترويج

ساخت وبلاگ
هنگام خرید مسواک به چه نکاتی باید توجه کرد؟

هنگام خرید مسواک به چه نکاتی باید توجه کرد؟

مسواک زدن یک مراقبت مهم برای سلامت دندان است. مسواک زدن صحیح دندان ها جزئیات مهمی است. با این حال ، انتخاب مسواک با توجه به ساختار دندان و حساسیت لثه مفیدتر خواهد بود. مسواک های گران قیمت به معنای مناسب بودن دندان های شما نیستند. هنگام خرید مسواک مهم است که برای دندان های شما مناسب باشد.

 

مسواک سخت: مسواک های سخت در از بین بردن لکه ها و تجمع پلاک های دندان بهتر هستند. با این وجود استفاده از مسواک سخت برای افرادی که حساسیت به لثه دارند درست نیست.

 

مسواک با سختی متوسط: مسواک با سختی متوسط ​​برای بزرگسالان مناسب است. مسواک های سخت متوسط ​​بدون آسیب رساندن به لثه و مینای دندان تمیز می شوند.

 

مسواک نرم: مسواک نرم بیشتر برای مشکلاتی مانند خونریزی لثه و فرسودگی لثه مناسب است. مسواک های نرم ممکن است برای از بین بردن لکه های دندان بی اثر باشند. با این حال به افرادی که بیماری لثه دارند توصیه می شود از مسواک نرم استفاده کنند.

 

مسواک ارتودنسی: مسواک ارتودنسی نرم ترین است. کسانی که تحت درمان با بریس هستند و کسانی که حساسیت شدیدی در لثه دارند از آن استفاده می کنند.

 

مسواک با باتری: هنگام مسواک زدن روش های خاصی وجود دارد. با این حال ، از آنجا که مسواک های قابل شارژ و باتری دارای سر چرخشی هستند ، برای روش مسواک زدن دندان مناسب نیستند. می توان از آن برای عادت مسواک زدن به کودکان استفاده کرد.

 

طول عمر مسواک چقدر است:

طول عمر مسواک حداکثر 3 ماه است. مسواک به موقع حاوی باکتری است و این باکتری ها به دهان برمی گردند. بنابراین باید حداکثر پس از 3 ماه مسواک عوض شود. حتی اگر مسواک زیاد استفاده نشده باشد ، باید بعد از 3 ماه از اولین استفاده ، آن را عوض کنید.

فشار دادن بیش از حد در هنگام استفاده از مسواک باعث تاب خوردن موی مسواک می شود. وقتی مو های مسواک خم می شوند ، عملکرد آن خراب می شود و دندان ها نمی توانند خیلی خوب تمیز شوند. جایگزینی مسواک هایی که موهایشان خم است سالم تر خواهد بود.

بازار ترويجخرید مسواک,مسواک,دندانپزشک,سلامت دهان و دندان,بهداشت دهان و دندان,طول عمر مسواک,...
ما را در سایت بازار ترويج دنبال می کنید

نویسنده : roma بازدید : 192 تاريخ : پنجشنبه 28 اسفند 1399 ساعت: 20:57

اگر دندان قروچه درمان نشود ، ساختار فک تخریب می شود!

https://zhkplus.de/wp-content/uploads/2017/05/zahnmedizin-bruxismus-knirschen-schiene.jpg

اگر دندان قروچه درمان نشود ، ساختار فک تخریب می شود!

دندان قروچه عملی است که معمولاً با فشردن ناخودآگاه دندانها در هنگام خواب انجام می شود. این وضعیت غیرطبیعی است و صدای نسبتاً آزار دهنده ای تولید می شود. متخصصان بخش بیماری های دهان و دندان کلینیک دندانپزشکی مینوسا  اطلاعاتی در مورد "دندان قروچه (دندان ساییدن)" ارائه دادند.

 

تصور می شود که دندان قروچه ژنتیکی است و به طور متوسط ​​از هر 5 نفر در 2 نفر در جامعه مشاهده می شود. بین 5 تا 10 درصد از افراد مبتلا به دندان قروچه می توانند در اثر نیرویی که به دندان های خود وارد می کنند ، آسیب هایی مانند شکستگی پرها و دندان ها ایجاد کنند ، برخی از آنها از اختلالات مفصل فک شکایت دارند و صبح ها سردرد و درد صورت ندارند. دلیل.

دندانپزشکی میرداماد

دندان قروچه می تواند دلایل روحی و جسمی زیادی داشته باشد ، اما استرس در اولویت اصلی است. دندان قروچه در دوره های افزایش استرس تشدید می شود. گاهی اوقات ، نقص بایت در دندان ها نیز می تواند دلیل آن باشد.

 

ما چند سوال از شما می پرسیم تا بفهمید که آیا شما دندان قروچه دارید یا خیر.

آیا همسر یا اعضای خانواده به شما گفته اند که هنگام خواب دندان های خود را می فشارید؟

آیا در گردن و شانه های خود درد دارید؟

آیا از مفاصل شما صدای "کلیک" وجود دارد؟

آیا صبح که از خواب بیدار می شوید در مفصل فک ، عضلات صورت و گوش خود احساس خستگی یا درد دارید؟

آیا دندانهایتان حساس هستند؟

دندانپزشکی میرداماد

- در حالی که درمان مشکلات ناشی از دندان قروچه امکان پذیر است ، اما از بین بردن کامل این وضعیت همیشه امکان پذیر نیست.

- درمان بیشتر با هدف حل مشکلات حاد انجام می شود و ممکن است نیاز به همکاری دندانپزشک و فیزیوتراپیست باشد.

- درمان هایی برای شل شدن عضلات و همچنین حل مشکلات دندانی می تواند انجام شود ، گاهی اوقات این موارد کافی نیست ، می توان از استرس یا تزریق دارو برای دندان قروچه استفاده کرد.

- محافظت از دندان در برابر اثرات مضر دندان قروچه از طریق پلاک های شفاف ساخته شده توسط دندانپزشک امکان پذیر است.

بازار ترويجدندان قروچه,درمان,دندانپزشک,ساییدن دندان, دندانپزشکی میرداماد,بهداشت دهان و دندان,...
ما را در سایت بازار ترويج دنبال می کنید

نویسنده : roma بازدید : 223 تاريخ : يکشنبه 24 اسفند 1399 ساعت: 17:52

مسواک زدن نادرست دندان باعث عقب نشینی لثه می شود!

مسواک زدن نادرست دندان باعث عقب نشینی لثه می شود!

هنگام مسواک زدن ، نحوه مسواک زدن مهمتر از مدت زمان آن است. مسواک زدن نادرست به دلایل مختلف از مهمترین دلایل عقب نشینی لثه جایگاه مهمی دارد.

وقتی افراد می خندند ، به طور کلی سطح 60٪ دندانهای جلویی آنها ظاهر می شود. در بین این نواحی سفید نیز لثه های مثلثی بسیار جزئی وجود دارد. گاهی اوقات بسته به ساختار عضلات دهان فرد ، لثه بیشتر دیده می شود. به عبارت دیگر ، ما در واقع شروع به دیدن نه تنها 60 درصد دندان ها ، بلکه گاهی 60 ، 70 ، 80 ، 90 درصد دندان ها می کنیم. در بعضی موارد ، 100٪ دندان و لثه قابل مشاهده است.

اگر آن لثه ها فرو رفته و این وضعیت قابل مشاهده شود ، از نظر زیبایی شناسی ما را آشفته می کند. دلیل این امر این است که نسبت بین عرض و طول دندان با عقب نشینی لثه خراب می شود و طول دندان به طور معمول به طور قابل توجهی افزایش می یابد.

این موضوعی در مورد نسبت طلایی است. هیچ کس دوست ندارد دندانهایش آنقدر طولانی به نظر برسند. در اینجا ، مشکل دیگری غیر از طول لثه وجود دارد. به طور معمول ، در جاهایی که دندان های کناری قرمز وجود دارد ، اگر در دندان عقب نشینی لثه وجود داشته باشد ، سفید می شود.

 

به عبارت دیگر ، در حالی که دندان های یک اندازه در همه طرف ظاهر می شوند ، یکی از آنها بسیار طولانی به نظر می رسد و این باعث ایجاد تقارن در دو طرف می شود. این تصویر نامتقارن نیز نگران کننده است. بنابراین ، عقب نشینی لثه در ناحیه ای که دندان ها کاملاً داخل ناحیه خندیدن باشد ، یک مشکل زیبایی ایجاد می کند.

کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی

درمان اساسی در عقب نشینی لثه از بین بردن 3 علت عقب نشینی لثه است. گاهی اوقات دلیل عقب نشینی لثه این است که دندان خارج از ردیف طبیعی دندان است. مثلاً دارد به سمت لب حرکت می کند ، یعنی می آید. سپس کاری که باید انجام شود این است که دندان را با ارتودنسی ببرید. زیرا با بیرون کشیدن دندان ها ، کشیدن ادامه می یابد.

دلیل دوم ورم لثه شروع به حل شدن استخوان زیر لثه می کند. لثه در واقع از استخوان تغذیه می کند. بنابراین ، هنگامی که استخوان نگهدارنده اطراف دندان ذوب می شود ، لثه با آن برمی گردد.

بنابراین آنچه در اینجا باید انجام دهیم این است که ابتدا التهاب را درمان کنیم تا عقب نشینی اقتصادی لثه ادامه پیدا نکند. پس از درمان التهاب ، اگر لثه بسیار فرو رفته باشد ، سپس لثه را از سطح ریشه دندان به جلو برداشته ، یک لثه از کام گرفته و آن را بین این لثه و ریشه دندان قرار می دهیم. و به این ترتیب ، هم ضخامت و هم طول آدامس را در آنجا افزایش می دهیم. این درمان عقب نشینی لثه است.

کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی

دلیل سوم به دلیل مسواک زدن نامناسب دندان ها است. مردم فکر می کنند با فشار دادن سخت بهتر مسواک می زنند. اگر بیش از 2 دقیقه اسکراب بزنید ، کار نمی کند. به همین دلیل هم دندان می پوشید و هم لثه عقب می رود. برای این کار ، لازم است که روش صحیح مسواک زدن دندان را یاد بگیرید.

عقب نشینی لثه به دلیل التهاب به ندرت در سنین پایین یعنی بعد از 18 سالگی اتفاق می افتد. با این حال ، التهاب لثه معمولاً پس از 30 تا 35 سالگی شروع می شود. در چنین مواردی ، عقب نشینی لثه بلافاصله اتفاق نمی افتد و تبدیل التهاب لثه به عقب نشینی لثه به طور کلی در سنین 40-50 سالگی بیشتر آشکار می شود.

عقب نشینی لثه ای که در جوانان مشاهده می کنیم در افراد بسیار آراسته دیده می شود. زیرا آنها با فشار دادن 3 دقیقه 5-10 بار در روز دندان های خود را مسواک می زنند. در سنین پایین به دلیل مسواک زدن نامناسب شروع می شود. برای او ، به جای مسواک زدن بیش از حد طولانی ، مسواک زدن برای مدت زمان کافی و علاوه بر این ، مسواک های برقی اثر 45 - 50 ثانیه ، نزدیک به 2 دقیقه مسواک زدن دستی دارند. جدا از این ، ما همچنین می توانیم از خمیرهایی استفاده کنیم که باعث محافظت و سفت شدن دندان هایی می شوند که به دلیل مسواک زدن.

بازار ترويجدندان درد,التهاب لثه,دندانپزشک , بهداشت دهان و دندان,آسیب دندان,...
ما را در سایت بازار ترويج دنبال می کنید

نویسنده : roma بازدید : 195 تاريخ : چهارشنبه 20 اسفند 1399 ساعت: 19:00

مشکلات دندان عقل نهفته

https://sikesoms.com/wp-content/uploads/impacted-wisdom-tooth-example-featured.jpg

مشکلات دندان عقل نهفته

دندان های عقل جاسازی شده می توانند منجر به تشکیل کیست شوند و منبع قابل توجهی از درد و عفونت هستند.

1. دندان نهفته چه معنایی دارد؟

 

این به معنی دندانی است که در ردیف دندان فضای کافی برای خود ندارد و با لایه ضخیم استخوان یا وجود دندان دیگری در آن ناحیه از مالیدن آن به دهان جلوگیری می شود. اگرچه این وضعیت در دندان های نیش و دندان های برش جانبی نیز دیده می شود ، اما بیشترین مورد دندان که تحت تأثیر قرار می گیرد مربوط به دندان عقل است. دندان عقل سومین دندان مولر است. بزرگترین دلیل نهفته ماندن اینها اغلب به عادات غذایی در مراحل اولیه تکامل برمی گردد. این دندان ها به گونه ای برنامه ریزی شده اند که دیگر دندان های آسیاب دندان دیگر در دوره بین سنین 17-25 سالگی به دلیل سبک تغذیه ای سخت و اجباری آسیب دیده و شکسته شده اند. ساختار فک افراد امروزی به دلیل سهولت تغذیه و سبک زندگی ، کوچکتر شده است و این دندان ها که برای ساییدن غذاهای سفت و خام کار می کنند ، دیگر نمی توانند در ردیف دندان ها قرار بگیرند. علاوه بر این ، با استفاده گسترده از درمان ارتودنسی ، اکنون می توان ردیف دندان را بدون هیچ گونه شکافی تکمیل کرد.

 

2. چرا دندانهای جاسازی شده نامطلوب هستند؟

 

دندان های نهفته اغلب دلیل مهمی برای ایجاد درد و کانون عفونت هستند. در نتیجه فشاری که به دندانهای همسایه و استخوان وارد می کنند ، به دلیل اثر دافعه مکانیکی خود باعث درد می شوند و باعث فرسایش در ریشه دندان همسایه و استخوان اطراف می شوند. ناحیه ای که در نتیجه ذوب شدن استخوان اطراف ایجاد شده ، محیط مناسبی را برای رشد میکروارگانیسم ها ایجاد می کند. از آنجا که تمیز کردن این دندانها در دشوارترین قسمت دهان است و مسواک زدن آنها در وضعیت دشواری قرار دارد ، عفونت به سرعت ایجاد می شود و کیست تشکیل می شود. تجمع غذا و وجود عفونت در منطقه یکی از مهمترین دلایل بوی بد دهان است.

 

در صورت عدم درمان کیست ، از سلولهای موجود در دیواره های کیست تا سلولهای تومور مسخ رخ داده و بیمار مجبور است از نظر مالی و معنوی فرایندهای بسیار دشواری را پشت سر بگذارد.

 

به نظر من ، منفی ترین ویژگی دندان های نهفته این است که فرایندهای مورد نظر درد یکسانی را در همه ایجاد نمی کند و حتی در بعضی از بیماران بدون شکایت از درد باعث از دست رفتن زمان تا تشکیل کیست می شود. بسیاری از بیماران ادعا می کنند که درد و شکایتی ندارند و تشخیص های زودرس و توصیه های درمانی را رد می کنند و باید عواقب جبران ناپذیری را متحمل شوند.

 

3. درمان دندانپزشکی دندان های نهفته چگونه انجام می شود؟

 

درمان دندان نهفته دندانپزشکی جراحی است. این عمل را می توان بیشتر با بی حسی موضعی انجام داد ، اما در بعضی موارد ، ممکن است بیهوشی عمومی لازم باشد.

 

4. آیا درمان دندانپزشکی دندان نهفته دشوار است؟

 

با بالا رفتن سن بیمار ، زمان مراجعه به پزشک به تأخیر می افتد و آسیب ناشی از عفونت و عفونت افزایش می یابد ، درمان دشوار می شود. سایر شرایط مانند فشار خون بالا و دیابت که در سنین بالا رخ می دهد ، می تواند روند بهبودی بعد از عمل را تحت تأثیر قرار دهد. عادت سیگار کشیدن در بیمار و مراقبت او از بهداشت دهان و دندان ، دفعات مسواک زدن دندان ها ، وضعیت سلامت عمومی ، بیماری لثه در دهان و میزان شیوع پوسیدگی نیز از فاکتورهای مهم است.

 

5- آیا تشخیص به موقع دندان های تحت تأثیر امکان پذیر است؟

 

امروزه ، روش های تشخیص رادیولوژی بسیار توسعه یافته است. مشکلات احتمالی دندان عقل را می توان با تصویربرداری اشعه ایکس پانوراما زود ، به راحتی ، ارزان و در مدت زمان کوتاه تشخیص داد.

 

6. روند بهبود پس از عمل دندان های نهفته چیست؟

 

بعد از عمل ممکن است تورم و ناراحتی در آن ناحیه وجود داشته باشد. با توجه به توصیه پزشک ، استفاده از کمپرس سرد ، برخی تغییرات در رژیم غذایی و مصرف داروهای لازم روند بهبود را تسهیل می کند.

بازار ترويجدندان عقل, دندانهای آسیایی, کشیدن دندان,دندان نهفته,دندانپزشکی,...
ما را در سایت بازار ترويج دنبال می کنید

نویسنده : roma بازدید : 158 تاريخ : دوشنبه 18 اسفند 1399 ساعت: 18:24

شما می توانید دندان های خود را فقط در 1 روز تغییر دهید!

https://th.bing.com/th/id/OIP.SjzTFbDpUH6ZCk2fZ2NrCAHaHV?pid=ImgDet&rs=1

شما می توانید دندان های خود را فقط در 1 روز تغییر دهید!

کمبود یا ظاهر نامناسب دندان ها یکی از مهمترین عواملی است که زندگی اجتماعی را تحت تأثیر منفی قرار می دهد.

بعد از اروپا و آمریكا  روش جدیدی درایران شروع به كار كرد و قادر به بازگشت به دندانهای سفید سالم بود. دکتر محسن برزگران، متخصص دندانپزشکی ، اطلاعاتی در مورد این روش ارائه داد.

نقص ساختاری در دندان ها نیز از لبخند زدن فرد جلوگیری می کند و به طور قابل توجهی بر ظاهر خارجی تأثیر می گذارد.

با تشکر از فناوری در حال توسعه ، کسانی که در ساختار دهان خود مشکل دارند هم اکنون می توانند در عرض تنها 1 روز دندان های کاملاً جدیدی داشته باشند. دندانپزشک محسن برزگران با بیان اینکه دندان های جدیدی که باید به دلیل ظاهر زشت برداشته شوند و یا با دندانهای از دست رفته جایگزین شوند ممکن است باعث ترس و اضطراب شود ، تأکید کرد که نگرانی این بیماران با "دندان جدید در 1 روز" پایان یافته است.

ایمپلنت با قیمت مناسب

با روش "دندان های جدید در 1 روز" برای افرادی که تمام دندان های خود را از دست داده اند ، به استثنای برخی موارد ، می توان در مدت زمان کوتاهی ایمپلنت جدید بر روی اکثر افراد قرار داد و دندان های ثابت ایجاد کرد.

 

مراحل فرآیند چیست؟

 

در نتیجه مطالعات توموگرافی و رادیولوژی سه بعدی و بررسی و برنامه ریزی دقیق ، از نرم افزار رایانه ای تهیه شده برای جراحی مجازی استفاده می شود و ایمپلنت ها در دهان و در یک محیط مجازی قرار می گیرند. پس از این برنامه ریزی ، مدلی از فک با دستگاه های کمکی رایانه به دست می آید و الگویی برای تهیه زوایای قرارگیری ایمپلنت ها روی آن مدل تهیه می شود. دندان هایی که بعداً ساخته می شوند با این مدل سه بعدی و اندازه گیری از دهان فرد شکل می گیرند.

ایمپلنت با قیمت مناسب

با توجه به الگوی موجود در روز استفاده ، ایمپلنت ها با توجه به مکان و زاویه دقیق آنها ساخته می شوند و دندان های تهیه شده در محیط آزمایشگاه بر روی این ایمپلنت ها قرار می گیرند. به لطف این اپلیکیشن ، فرد می تواند در همان روز کاشت و دندان داشته باشد ، البته اگر شرایط سیستمیک ، سلامتی و کیفیت استخوان فرد اجازه ...

 

آیا همه دندانپزشکان می توانند از این روش استفاده کنند؟

 

تکنیک "دندان جدید در 1 روز" ، که در سراسر جهان از جمله ایالات متحده آمریکا اعمال می شود و در دستور کار است ، اکنون در کشورهای اروپایی گسترده شده است. برای این تکنیک ، دندانپزشکان و سایر پرسنل باید آموزش های ویژه را ببینند ، و برای آزمایش های جراحی مجازی با فن آوری پیشرفته به پرسنل آزمایشگاهی آموزش دیده نیاز است.

 

آیا عملیات دردناک است؟

 

محسن برزگران ، با تأکید بر اینکه تکنیک New Tooth in 1 Day در هنگام خواب بیمار با کمترین درد انجام می شود ، در حین عمل درد ایجاد نمی کند و اظهار داشت که بیمار فقط هنگام بیدار شدن احساس بی حسی در دهان خود می کند و موارد جزئی نیز وجود دارد. درد پس از بی حسی که مسکن و چند روز استراحت در برابر ناراحتی مانند تورم ، کبودی ، درد و حساسیت به بیمار داده می شود که ممکن است بعد از عمل ایجاد شود.

 

آیا هزینه آن از سایر روشهای درمانی پر هزینه است؟

 

تکنیک کاشت "دندان جدید در 1 روز" با توجه به کاربرد آن در مدت زمان کوتاه ، هنوز گسترده نبودن ، با استفاده از فن آوری پیشرفته و نیاز به نیروهای آموزش دیده ، روش پرهزینه تری در مقایسه با درمان های سنتی است. با این حال ، با توجه به اینکه بیمار هم لبخند سالم دارد و هم زندگی با کیفیتی خواهد داشت ، این روش سرمایه گذاری بی نظیری برای سلامتی شما است. زندگی طولانی مدت برای یک فرد مهم است اما داشتن یک زندگی با کیفیت نیز مهم است و سلامت دندان های ما کیفیت زندگی را به طور قابل توجهی افزایش می دهد.

بازار ترويجدندانپزشکی ,کاشت ,ترمیم ,درمان سطحی,درمان ایمپلنت,کاشت دندان,ایمپلنت با قیمت مناسب,...
ما را در سایت بازار ترويج دنبال می کنید

نویسنده : roma بازدید : 190 تاريخ : پنجشنبه 14 اسفند 1399 ساعت: 19:51

بیماری های لثه را جدی بگیرید!

https://www.dentalelements.ca/wp-content/uploads/2020/08/gum-disease-is-serious-but-preventable.png

بیماری های لثه را جدی بگیرید!

اگرچه این بیماری یکی از شایع ترین بیماری هاست ، اما بیماری های لثه ای که در کشور ما به اندازه کافی شناخته نشده اند ، در صورت عدم درمان می توانند مشکلات بزرگی برای شما ایجاد کنند.

برخلاف تصور عمومی ، بیماری لثه یکی از بزرگترین مشکلات بهداشت دهان و دندان است. بیماری های لثه به طرز موذیانه ای در حال پیشرفت هستند ... در آغاز ، بیماری های لثه ای که با بثورات و خونریزی منطقه ای در لثه شروع می شوند باعث تحلیل رفتن عمده استخوان شده و سناریوهایی را ایجاد می کنند که تا کشیدن دندان پیشرفت می کنند.

 

برای درک و پیشگیری از بیماری های لثه ، قبل از هر چیز باید دانست که چرا بیماری های لثه رخ می دهد.

 

علت اصلی بیماری لثه سازه ای است که ما آن را پلاک دندانی میکروبی می نامیم. پلاک دندانی میکروبی به ساختاری گفته می شود که از ترکیب باقی مانده غذایی که با باکتری های دهان می خوریم تشکیل می شود و مانند یک فیلم دندان و لثه را می پوشاند. زمان تشکیل این پلاک تا شروع بلوغ 12 ساعت است. پلاکی که به مدت 24 ساعت در دهان تمیز نباشد ، هم اکنون پلاک بالغ شده و با متابولیت هایی که در ساختار خود ایجاد می کند باعث بیماری های لثه و پوسیدگی می شود. با توجه به این اطلاعات ، برای بهداشت دهان و دندان ما بسیار مهم است که هر 12 ساعت تمیز کردن دهان خود را انجام دهیم.

 

پلاک دندانی میکروبی ، که مدت زمان طولانی تمیز نمی شود ، با ساختارهای آلی و غیرآلی موجود در بزاق ما ترکیب شده و ساختارهای سختی را ایجاد می کند که ما آنها را تارتار می نامیم و با برس تمیز نمی شوند. تارتار به دو دسته "سنگ دندان روی لثه" و "سنگ دندان تحت لثه" تقسیم می شود. اگر این تارتار با درمان لثه تمیز نشود ، روند بیماری با التهاب لثه ، که آغاز التهاب لثه در استخوان و لثه است ، آغاز می شود.

 

التهاب لثه اولین مرحله بیماری لثه است و ظاهری دارد که با قرمزی و خونریزی در لثه مشخص می شود. اگر بیمار در این مرحله به دندانپزشک مراجعه کند ، می توان از بروز بیماری لثه بدون آسیب جدی در لثه ها و به خصوص استخوان فک جلوگیری کرد.

 

مرحله بعدی بعد از این مرحله پریودنتیت است که بعد از تحلیل رفتن التهاب لثه در استخوان ایجاد می شود. پریودنتیت ، ساختاری به نام پریودنتیم را که از استخوان فک و بافت های اطراف آن تشکیل شده و باعث می شود دندان ها در دهان بمانند ، تجزیه می کند. در آخرین مرحله تقریباً تمام ساختارهای نگهدارنده دندان از حاشیه دندان بیرون کشیده شده و دندان از بین می رود.

 

در حالی که می توان قسمتهای تارتار بالای لثه را با برنامه های استاندارد تمیز کردن تارتار تمیز کرد ، باید تارتار زیر لثه توسط دندانپزشکان با کاربردهایی که ما آنها را کورتاژ و جرم گیری می نامیم ، به دقت تمیز شود.

 

برخلاف تصور عمومی ، روش محافظت از خود در برابر همه اینها بسیار ساده است. مراقبت از بهداشت دهان و دندان ما بهترین روش محافظت است. بسیار مهم است که قبل از خواب شبانه 3 دقیقه بعد از صبحانه 3 دقیقه مسواک بزنیم. علاوه بر این ، استفاده از نخ دندان نیز ضروری است.

 

در نتیجه ، بیماری لثه موذی است. هرگز درد جدی ایجاد نمی کند ... به همین دلیل ، بیماران در مشاوره با دندانپزشک تأخیر می کنند. هر 6 ماه یکبار برای معاینه عمومی و انجام مراقبت های منظم از دهان و دندان به دندانپزشک مراجعه کنید بزرگترین مانع از دست دادن دندان های سالم است.

بازار ترويجدندان درد,التهاب لثه,دندانپزشک,سلامت لثه,بهداشت دهان و دندان,بیماری های لثه,...
ما را در سایت بازار ترويج دنبال می کنید

نویسنده : roma بازدید : 272 تاريخ : سه شنبه 12 اسفند 1399 ساعت: 2:17

بیماری های لثه چیست؟

https://cuckfielddental.co.uk/wp-content/uploads/2020/02/GD_healthy.jpg

بیماری های لثه چیست؟

بیماری های لثه یعنی التهاب بافت هایی که از لثه و دندان حمایت می کنند و به بافت های سالم آسیب می رسانند. پیشگیری یا درمان بیماری لثه ؛ حفظ دندان های طبیعی را فراهم می کند. با این حال ، برای عملکردهای راحت تر جویدن و هضم بهتر غذا بسیار مهم است.

 

بیماری لثه یا التهاب لثه به نام التهاب لثه رخ می دهد. التهاب لثه مرحله اولیه بیماری لثه است. در این مرحله ممکن است خونریزی در لثه ایجاد شود. لثه ها قرمز رنگ و حجم زیادی دارند. ممکن است در دوره اولیه مشکلات جدی ایجاد نکند. اما اگر درمان ارائه نشود ، به پریودنتیت پیشرفت می کند. در این حالت ممکن است آسیب غیرقابل برگشتی به استخوان آلوئول که از لثه و دندان پشتیبانی می کند ، وارد کند.

 

پریودنتیت این مرحله پیشرفته بیماری لثه است. در این دوره ، بافت های حمایت کننده و استخوان آلوئول آسیب می بینند. "جیب پریودنتال" بین دندان ها و لثه ها تشکیل می شود. جیب پریودنتال به محل عفونت و پیشرفت بیماری کمک می کند. اگر این بیماری درمان نشود ، از دست دادن دندان اتفاق می افتد.

 

علائم بیماری لثه چیست؟

خونریزی لثه ،

لثه ها به رنگ قرمز ظاهر می شوند ،

لثه های حساس ،

لثه هایی که به راحتی از دندان جدا می شوند ،

ترشحات التهابی بین دندان ها و لثه ها ،

دندانهای شل

تغییر رابطه بین دندانهای بالا و پایین در هنگام گاز گرفتن ،

تغییر و خرابی در تناسب جزئی پروتز ،

بوی بد دهان.

دلایل بیماری لثه چیست؟

 

مهمترین عاملی که باعث بیماری لثه می شود. این لایه چسبنده و بی رنگ است که روی دندان جمع می شود و پلاک دندان باکتریایی نامیده می شود. حذف این لایه ؛ روزانه با مسواک زدن مناسب و مراقبت از دهان انجام می شود. اگر پلاک از روی دندان به درستی برداشته نشود ، تشکیل حساب به وجود می آید. مواد مضر آزاد شده توسط باکتری در پلاک باعث آسیب به لثه می شوند. به همین دلیل ، الیاف تشکیل دهنده پیوند بین دندان ها و لثه ها از بین می روند. لثه از دندان دور می شود. به همین دلیل ، یک جیب پریودنتال اتفاق می افتد. به همین دلیل ، انتقال باکتری ها و محصولات آنها به بافت های عمیق تر آسان می شود. با پیشرفت بیماری ، جیب عمیق می شود ، باکتری ها به استخوان می رسند. سپس ، تخریب آغاز می شود و ممکن است از دست دادن دندان رخ دهد.

 

چگونه از بیماری لثه پیشگیری می شود؟

 

توجه به مراقبت از دهان و دندان برای جلوگیری از بیماری لثه ضروری است. برای سالم نگه داشتن دندانها در دهان ، نباید مراقبت روزانه از دهان قطع شود.

 

تمیز کردن روزانه دهان و دندان خطر تشکیل تارتار را کاهش می دهد. با این حال ، این مراقبت نمی تواند 100 درصد از ایجاد تارتار جلوگیری کند. لازم است نواحی قابل دسترسی توسط مسواک ، نخ دندان ، مسواک و یا سایر وسایل تمیز کننده توسط دندانپزشک برای از بین بردن پلاک های دندانی موجود و / یا تارتار مورد ارزیابی قرار گیرد.

 

 

 

درمان بیماری لثه چیست؟

 

موثرترین درمان بیماری لثه ، تشخیص به موقع است. در درمان زودرس تشکیل پلاک و تارتار روی دندان ها برداشته می شود. سپس سطح ریشه صاف تری فراهم می شود. با تشکر از این درمان ، پزشک ؛ به از بین بردن باکتری هایی که باعث التهاب می شوند کمک می کند. بیشتر در این درمان؛ لثه به دندان وصل شده و جیب از بین می رود.

 

اگر پزشک در اوایل دوره در مشکلات لثه مداخله کند ؛ تمیز کردن تارتار ، از بین بردن پلاک و ایجاد یک سطح ریشه صاف کافی است. با این حال ، بیمار همچنین باید یک مراقبت دقیق و موثر روزانه انجام دهد.

 

اگر مشکل پیشرفت کرده باشد ، ممکن است در موارد مختلف به درمان های جراحی نیاز باشد. هدف از این روش درمانی برداشتن تارتار در جیب های عمیق پریودنتال اطراف دندان ها ، از بین بردن جیب با کوچک شدن و ایجاد سطح صاف ریشه و ایجاد فرم پاک کننده لثه است.

 

پس از درمان بیماری های لثه ، بیماران باید به طور مرتب برای معاینه به دندانپزشک مراجعه کنند. تشکیل پلاک باید ارزیابی شود و بدون تجمع تارتار در این مشکل مداخله شود. برای بیمار بسیار مهم است که به بهداشت دهان و دندان برای محافظت طولانی مدت از این روش درمانی توجه کند.

 

درمان بیماری لثه در مراحل اولیه:

 

بیماری های لثه که در مراحل اولیه اتفاق می افتد در جامعه شایع است. مشکلاتی به نام التهاب لثه با خونریزی لثه آشکار می شود. درمان ناموفق ؛ ممکن است باعث پایین آمدن مشکل در بافتهای عمیق شود. به همین دلیل ، ممکن است از دست دادن زودرس دندان اتفاق بیفتد. برداشتن پلاک و تجمع پلاک دندانی باید اولین هدف درمان باشد. به همین دلیل ، معاینات باید با دقت زیادی انجام شود ، پلاک های دندانی ، تارتار ، باقیمانده مواد غذایی ، ترمیم های کانتور شده بیش از حد یا معیوب ، پروتزهای متحرک و عمق جیب باید مورد توجه قرار گیرند.

 

آیا درمان بیماری های لثه در مراحل اولیه یک جلسه است؟

 

این درمان ها نباید در یک جلسه تکمیل شود. پایین مراحل زیر باید در طول درمان انجام شود:

 

اول از همه ، باید به بیمار گفته شود که التهاب لثه چیست و اهمیت کنترل پلاک باید درک شود.

پلاک و تارتار روی دندان باید با یک برنامه مراقبت روزانه تمیز شود. پس از آن ، روند پرداخت می تواند موفقیت آمیزتر باشد. پرداخت این موثرترین روشی است که از عود التهاب لثه جلوگیری می کند.

بیمار قطعاً باید برای کنترل مراجعه کند. در این کنترل لثه ها ارزیابی می شوند. تشکیل سنگ یا پلاک در دندان ها بررسی می شود. در صورت وجود التهاب ، درمان تارتار و پلاک موفقیت آمیز نبوده است. به همین دلیل ، لازم است دوباره تمیز کنید.

برای تعیین موفقیت آمیز بودن درمان باید کنترل هایی انجام شود.

دلایل شکست در درمان التهاب لثه:

 

ساختارهای کوچک تارتار در نواحی انتهایی محل اتصال مینا-سیمان قابل تمیز نیستند ،

پرداخت ممکن است پس از حذف تجمع انجام نشده باشد ،

اگر اتصالات روی دندان ها تمیز شود اما علت اصلی تحریک از بین نرفته باشد ،

اگر کنترل پلاک بیمار از بین برود ، درمان موفقیت آمیز نیست.

مواردی که باید در طول درمان بدانید:

 

بیماری لثه با التهاب لثه شروع می شود. بزرگترین عاملی که باعث التهاب لثه می شود پلاک دندان است. تارتار نیز به دلیل عدم توانایی در برداشتن پلاک دندانی رخ می دهد. تارتار ساختاری خشن دارد. با پلاک پوشانده شده است. به همین دلیل ، یک شکاف مناسب برای صفحه ایجاد می شود. التهاب پیشرفت کرده و علائم شدید می شود. تارتار دوباره در دهان پاک نشده ظاهر می شود. با یک مراقبت موثر از دهان و دندان می توان از تارتار جلوگیری کرد.

بیمار ممکن است پس از درمان دچار خونریزی شود. باید در این باره توسط پزشک به وی اطلاع داده شود. اگر خونریزی از لثه حاشیه ای باشد ، پلاک تازه تشکیل شده ممکن است باعث این خونریزی شود. از بین بردن صفحه باعث می شود تا مشکل حل شود. اگر خونریزی از پایه جیب باشد ، سطح ریشه قابل تمیز نیست. به همین دلیل ، خونریزی رخ داده است.

تمیز کردن تارتار به دندان آسیب نمی رساند.

پس از تمیز شدن تار تار دندان ، حساسیت ممکن است در دندان ها ایجاد شود. این یک وضعیت مورد انتظار است. پس از تمیز کردن تارتار ، سطح پوشیده شده از تارتار در معرض دید قرار می گیرد. به همین دلیل مدت کوتاهی به سرما و گرما حساس می شود. این حساسیت ظرف چهار روز منتقل می شود.

به منظور جلوگیری از عود تارتار ، می توان در موارد مختلف خمیر دندان ضد تارتار را برای جلوگیری از کانی شدن پلاک توصیه کرد. این خمیرها می توانند حساسیت دندان را افزایش دهند.

بازار ترويجدندان درد,التهاب لثه,دندانپزشک,سلامت لثه,بهداشت دهان و دندان,بیماری های لثه,...
ما را در سایت بازار ترويج دنبال می کنید

نویسنده : roma بازدید : 178 تاريخ : شنبه 9 اسفند 1399 ساعت: 19:40

مسواک دستی و مسواک برقی

 

مسواک دستی و مسواک برقی

مسواک ها تقریباً یک قرن است که بخشی اساسی از برنامه های مراقبت از دهان و دندان ما هستند. اگرچه بیشتر از این زمان از مسواک های دستی استفاده می شود. پس از ظهور مسواک های برقی با ادعای بهبود بهداشت دهان ، افکار و علاقه های مردم به دو قسمت تقسیم شد.

کلینیک دندانپزشکی

آیا واقعا مسواک برقی از مسواک دستی سالم تر است؟

https://th.bing.com/th/id/OIP.GzwAan3QRyOMPPrAXShyAgHaHa?pid=ImgDet&rs=1

تفاوت چیست؟

بیایید جوانب مثبت و منفی هر یک را بررسی کنیم تا مشخص کنیم کدام یک از شما مطابق با نیازهای بهداشت دهان و دندان شما مناسب است.کلینیک دندانپزشکی

 

 

 

جوانب مثبت مسواک برقی

 

· در سالهای اخیر محبوبیت مسواک های برقی در حال افزایش است.

این مزیت استفاده آسان و سریع را فراهم می کند.

با تمیزکاری دقیق تر دندان کمتر کار کنید.

برخی حتی دارای تایمر داخلی هستند. مسواک های برقی با تمام شدن زمان مسواک زدن خود به طور خودکار متوقف می شوند.

برای بچه ها جالب به نظر می رسد و نیازی نیست که مرتباً آنها را در مورد بهداشت دهان و دندان آگاه کنید.

 

معایب مسواک برقی

 

با این حال ، استفاده از مسواک برقی چند معایب دارد ، مانند:

نیاز به شارژ یا تعویض باتری دارد.

گرانتر از مسواک دستی.

آنها کاملاً حجیم هستند.

مسافرت دوستانه نیست / ممکن است شکننده باشد.

 

 

مزایای مسواک دستی چیست؟

 

می توانید با تکنیک و زمان مناسب دندان های خود را کاملا تمیز کنید.

شما می توانید رنگ ، مدل و نوع مویی را که بیشتر به شما مناسب است انتخاب کنید.

· مسواک های دستی مانند مسواک های برقی نیازی به شارژ یا باتری ندارند.

مسافرت آسان یا حمل و نقل با خود.

مقرون به صرفه است

 

 

 

موارد منفی مسواک دستی

 

بعضی اوقات به دلایل مختلف ، از جمله: مسواک دستی ممکن است برای کاربران ایده آل نباشد.

مسواک های برقی برای افرادی که نمی توانند از برس های دستی استفاده کنند بسیار راحت تر است.

روش نادرست می تواند منجر به تمیز کردن بی اثر شود.

پیگیری مداوم مسواک زدن دشوار است.

 

به طور خلاصه: کدام یک بهتر ، برقی یا دستی است؟

مهمترین مسئله این نیست که شما از چه نوع مسواکی استفاده می کنید ، بلکه نحوه استفاده از آن است. اگر حداقل دو بار در روز مسواک نزنید و بهداشت عمومی دهان و دندان را انجام ندهید هیچ مسواکی موثر نیست. با توجه به موارد ارائه شده در بالا ، می توانید تصمیم بگیرید که کدام یک برای شما و خانواده شما بهتر است.

بازار ترويجمسواک برقی,دندانپزشکی,کودکان,بهداشت دهان و دندان,دندانپزشک,کلینیک دندانپزشکی ,مسواک زدن,...
ما را در سایت بازار ترويج دنبال می کنید

نویسنده : roma بازدید : 201 تاريخ : دوشنبه 4 اسفند 1399 ساعت: 19:12

هنگام مصرف داروی ضد باکتری چگونه باید تغذیه کنیم؟

https://th.bing.com/th/id/OIP.9kRDH9lv03eI-_ngbFbLZAHaFH?pid=ImgDet&rs=1

هنگام مصرف داروی ضد باکتری چگونه باید تغذیه کنیم؟

آنتی بیوتیک ها نوعی دارو است که با باکتری ها مقابله می کند. آنها با از بین بردن باکتری ها یا  تولید مثل آنها را متوقف می کنند.

این داروها اغلب باعث عوارض گوارشی مانند:

 

حالت تهوع

اسهال

تورم

سو هاضمه

درد شکم

از دست دادن اشتها

این عوارض جانبی می تواند ناخوشایند باشد ، اما به سرعت از بین می رود. اگر هنوز ناراحت کننده نیست ، باید با پزشک خود مشورت کنید ، بسته به شرایط ، می توان آنها را با داروی معادل دیگری جایگزین کرد.

 

خوردن غذاهای مناسب می تواند از بروز عوارض جانبی ناخوشایند جلوگیری کرده و باعث بهبودی شود. در این مقاله ، من توضیح خواهم داد که کدام غذاها را بخورید و از مصرف آنها در هنگام مصرف آنتی بیوتیک خودداری کنید.

 

 

 

 

 

هنگام مصرف و بعد از مصرف آنتی بیوتیک چه بخوریم؟

تریلیون باکتری و سایر میکروارگانیسم ها در روده فرد زندگی می کنند. در پزشکی ، این موجودات در مجموع به عنوان میکروبیوم روده شناخته می شوند.

 

آنتی بیوتیک ها با باکتری ها مبارزه می کنند و می توانند تعادل سالم باکتری ها را در میکروبیوم بر هم بزنند.

 

میکروبیوم روده سیستم هضم را حفظ کرده و به محافظت از سیستم ایمنی بدن در برابر عفونت های ویروسی کمک می کند. نباید فراموش کرد که یک فرد سالم ارگانیسم کاملی است که میلیونها موجود زنده در آن با همکاری سیستماتیک کار می کنند.

 

هنگامی که آنتی بیوتیک ها تعادل باکتریایی را برهم می زنند ، فرد ممکن است عوارض جانبی مانند حالت تهوع یا اسهال را تجربه کند. مصرف پروبیوتیک ها و پروبیوتیک ها در طی و بعد از یک دوره آنتی بیوتیک می تواند به بازگرداندن تعادل باکتری ها در روده کمک کند.

 

پروبیوتیک ها: پروبیوتیک ها میکروارگانیسم های زنده ای هستند که معمولاً به عنوان "باکتری های سالم" شناخته می شوند.

 

پروبیوتیک ها

 

آنها می توانند به کاهش برخی از عوارض جانبی آنتی بیوتیک ها مانند نفخ و اسهال کمک کنند.

 

اگرچه تحقیقات در مورد پروبیوتیک ها و آنتی بیوتیک ها هنوز از تعداد مشخصی فراتر نمی رود ، مطالعات نشان می دهد که مصرف پروبیوتیک ها یک روش ایمن برای جلوگیری از اسهال مرتبط با آنتی بیوتیک است.

 

آنتی بیوتیک ها می توانند باکتری های مفید در پروبیوتیک ها را از بین ببرند ، بنابراین توصیه می شود هر دو ساعت یکبار آن را مصرف کنید.

 

بعد از اتمام دوره آنتی بیوتیک ، مصرف مخلوط پروبیوتیک نیز می تواند به بازگرداندن تعادل در میکروبیوم کمک کند.

 

به خصوص محلول های خوراکی پروبیوتیک در این زمینه م moreثرتر هستند ، آنها نتایج مثبت بیشتری دارند زیرا فلور در ناحیه دهان را هدف قرار می دهند. "محلول های دهان شویه قابل نوشیدن پروبیوتیک" که با پشتیبانی Tubitak در کشور ما تولید می شود ، نه تنها در فلور دهان بلکه در کل سیستم روده پس از شستشو نیز موثر است.

 

 

 

پری بیوتیک: پری بیوتیک غذایی برای باکتری های مفیدی است که در میکروبیوم روده زندگی می کنند.

 

تغذیه باکتری های مفید قبل و بعد از مصرف آنتی بیوتیک ها می تواند به برقراری تعادل در روده کمک کند.

 

برخی از غذاها حاوی مقادیر کم پروبیوتیک هستند ، مانند:

 

پیاز

سیر

موز

ریشه کاسنی

کنگر فرنگی

تولیدکنندگان بعضی اوقات پربیوتیک را به مواد غذایی اضافه می کنند ، از جمله:

 

ماست

غذای بچه

غلات

نان

پری بیوتیک ها می توانند روی برچسب های مواد غذایی مانند این ظاهر شوند:

 

گالاکتولیگوساکاریدها یا GOS

فروکتولیگوساکاریدها یا FOS

الیگوفروکتوز یا OF

الیاف کاسنی

اینولین

اکثر پری بیوتیک ها فیبرهای غذایی هستند. اگر فردی مقادیر زیادی مصرف کند ، ممکن است دچار گاز گرفتگی یا نفخ شود.

 

هر کسی که قصد افزودن پربیوتیک به رژیم خود را دارد باید این کار را به آرامی انجام دهد تا روده سازگار شود.

 

غذاهای تخمیر شده: غذاهای تخمیر شده منابع خوبی از باکتری های مفید هستند. تمام غذاهای تخمیر شده حاوی میکروارگانیسم ها هستند ، اما برخی از فرآیندهای گرما یا فیلتراسیون می توانند باکتری های مفید را از بین ببرند.

 

سبزیجات تخمیر شده مانند کلم ترش یا ترشی در شیشه ها و در دمای اتاق نگهداری می شوند ، حاوی فرهنگ زنده نیستند.

 

میکروارگانیسم ها در هیچ فرآیند پخت دوام نمی آورند ، بنابراین در غذاهایی مانند نان خمیر مایه یافت نمی شوند.

 

برچسب غذاهای حاوی این ارگانیسم ها حاوی اطلاعاتی در مورد "فرهنگ های زنده و فعال" است.

 

ویتامین K: آنتی بیوتیک ها با انواع باکتری ها از جمله آنهایی که به بدن کمک می کنند ، مبارزه می کنند. برخی از باکتری ها ویتامین K مورد نیاز بدن را برای لخته شدن خون تولید می کنند.

 

اسفناج

 

غذاهای توصیه شده برای کاهش اثر آنتی بیوتیک ها بر میزان ویتامین K:

 

کلم زینتی

اسفناج

شلغم

کلم

خرده چوب سوئیس

جعفری

سبزی خردل

جوانه بروکسل

فیبر: فیبر می تواند رشد باکتریهای مفید روده را تحریک کند. افراد باید از مصرف غذاهای حاوی فیبر بالا در هنگام مصرف آنتی بیوتیک خودداری کنند زیرا این مواد می توانند بر توانایی معده در هضم دارو تأثیر بگذارند.

 

با این حال ، هنگامی که فرد مصرف آنتی بیوتیک خود را به پایان رساند ، خوردن فیبر می تواند به بازیابی باکتری های مفید کمک کرده و باعث هضم مناسب شود.

 

غذاهای غنی از فیبر:

 

کنگر فرنگی

موز

توت فرنگی

لوبیا

کلم بروکلی

عدس

فندق

نخود فرنگی

غلات کامل

 

 

 

 

غذاهایی که باید هنگام مصرف آنتی بیوتیک از آنها اجتناب کنید

برخی از غذاها ممکن است بر اثربخشی آنتی بیوتیک ها تأثیر بگذارند.

 

این مواد شامل گریپ فروت و آب گریپ فروت است که می تواند از تجزیه بدن و جذب مناسب دارو جلوگیری کند. همچنین ، برخی تحقیقات نشان می دهد که غذاهای غنی شده با دوزهای بالای کلسیم ، مانند آب پرتقال ، ممکن است در جذب برخی از آنتی بیوتیک ها تداخل ایجاد کنند.

 

الکل و آنتی بیوتیک: پرهیز از الکل در هنگام مصرف هر دارویی منطقی است. در بیشتر موارد ، مصرف کم الکل تاثیری بر آنتی بیوتیک ها نخواهد داشت ، اما ممکن است عوارض جانبی را بدتر کند.

 

اگر یک نفر از آنتی بیوتیک های زیر استفاده کند ، یک پزشک به او توصیه می کند که الکل مصرف نکند.

 

مترونیدازول ، که می تواند عفونت دندان ، عفونت واژن ، زخم پا را درمان کند.

تینیدازول که عفونت های دندانی ، عفونت های واژن ، زخم های پا و زخم های فشار را نیز درمان می کند و باکتری هایی به نام هلیکوباکتر پیلوری را از روده پاک می کند.

نوشیدن الکل در هنگام استفاده از یکی از این آنتی بیوتیک ها می تواند باعث واکنش جدی و علائم زیر شود:

 

حالت تهوع

درد شکم

گرگرفتگی

ضربان قلب سریع یا نامنظم

سردرد

سرگیجه

بی حسی

48 ساعت پس از پایان چرخه مترونیدازول توسط افراد ؛ باید 72 ساعت پس از اتمام دوره تینیدازول از الکل خودداری کنید.

 

 

نتیجه

پس از استفاده از آنتی بیوتیک درمانی ، حفظ تعادل سالم در میکروبیوم روده بسیار حیاتی است. افراد می توانند با خوردن پروبیوتیک ،  غذاهای تخمیر شده و فیبر این کار را انجام دهند.

پروبیوتیک ها همچنین می توانند به کاهش عوارض آنتی بیوتیک کمک کنند. من به خصوص "محلول های دهان شویه قابل نوشیدن پروبیوتیک" همراه با آنتی بیوتیک و بعد از آن را توصیه می کنم.

برخی از غذاها ممکن است با آنتی بیوتیک ها ارتباط برقرار کنند تا اثر کمتری داشته باشند. این غذاها شامل غذاهای غنی شده با دوزهای بالای کلسیم مانند گریپ فروت و آب پرتقال است.

بازار ترويجداروی ضد باکتری,آنتی بیوتیک ,پزشکی ,علمی,تغذیه,...
ما را در سایت بازار ترويج دنبال می کنید

نویسنده : roma بازدید : 189 تاريخ : شنبه 2 اسفند 1399 ساعت: 19:26